סימילאק למהדרין – כשר לפסח בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית!

עפר גדנקן No Comments on סימילאק למהדרין – כשר לפסח בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית!

הייצור של סימילאק למהדרין נעשה תחת פיקוח קפדני ובהקפדה על חומרי גלם לפסח (קטניות) ולכל השנה

16:40
30.04.24
איתי גדסי No Comments on סמוטריץ תוקף בחריפות: "השלכות העסקה יהיו הרות אסון"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

 

אבוט, חברת הבריאות העולמית, שמחה להציג את סדרת מוצרי סימילאק למהדרין – סדרת פורמולות למהדרין בכשרות מהודרת לפסח (קטניות) ולכל ימות השנה. הכשרות המהודרת לפסח של בד"ץ העדה החרדית היא עבור סימילאק למהדרין שלבים 1,2,3.

מהלך זה מתאפשר הודות להקפדה מיוחדת על תנאי ייצור בהתאם לסטנדרטים הגבוהים של חברת אבוט העולמית, והקפדה מקסימלית על הכשרות ועל האיכות של כל חומרי הגלם ורכיבי הפורמולה.

לצד חותמת הכשרות של בד"ץ העדה החרדית, מופיע כיתוב המציין כי סימילאק למהדרין כשר לפסח (קטניות) ולכל ימות השנה. החלב המשמש לייצור סימילאק למהדרין הוא חלב ישראל בהשגחה משעת החליבה. תהליך הייצור של סימילאק למהדרין בהשגחת בד"ץ העדה החרדית שם דגש על הקפדה בלתי מתפשרת על כללי הכשרות לצד שימור ההרכב הייחודי של סימילאק למהדרין.

הכשרות המהודרת לפסח מאפשרת לצרכני המהדרין להעניק לתינוקם פורמולה מתקדמת ביותר, היחידה המיוצרת על ידי חברת תרופות ומוצרי בריאות בינ"ל, בפסח ובכל ימות השנה, עם אותו ההרכב המתקדם והרכיבים הייחודיים שהוכחו מדעית כתומכים בהתפתחות בזכות ההרכב הייחודי המועשר בחומצות שומן LC-PUFA מסוג אומגה 3 ו-6 הקיימים בכל השלבים בסימילאק למהדרין.

 

 

לתשומת לב, חלב אם הוא המזון הטוב ביותר לתינוק



0 תגובות